Al voor langere tijd zijn zorginstellingen op zoek naar oplossingen voor de lange wachtlijsten. Eerlijke en juiste informatie over de wachttijd is een voorwaarde voor verbetering. Met verbeterde processen en meetinstrumenten is het mogelijk om organisaties hiermee vooruit te helpen. Door oplossingen te bieden die gelijk toepasbaar zijn op de huidige digitale systemen is het mogelijk om meer transparantie te creëren over de wachttijden. Door eerlijke informatie kunnen organisaties en patiënten de juiste keuzes maken en de wachttijd verkorten. Cure4 heeft de juiste expertise in huis om het zorglogistiek en de zorgcapaciteit zo optimaal mogelijk in te richten.
Kijk door de ogen van de zorgvrager en probeer op die manier je werkproces te benaderen. Dat is de filosofie van de Patient Journey. Breng in kaart op welke momenten de zorgvrager direct of indirect in aanraking komt met jouw organisatie. Cure4 kan jouw organisatie middels de Patient Journey ondersteunen bij:
Ervaar je in jouw organisatie een tijdelijke piek in werkzaamheden op de zorgadministratie? Wij bieden tijdelijke of voor langere periodes de inzet van ZA-professionals die jouw organisatie kunnen ondersteunen bij verschillende uitdagingen en werkzaamheden. Onze ZA-professionals kunnen ook fungeren als coördinator en gesprekspartner van het management.
Lees meerWij hebben alle expertise en kennis in huis als het gaat om het optimaliseren van processen rond de zorgadministratie, EPD/ECD-systemen, zorglogistiek, bekosting en zorgcontractering. In combinatie met hun kennis van wet- en regelgeving en zorgprocessen weten onze adviseurs tot pragmatische oplossingen en slimme verbeteringen te komen voor jouw organisatie.
Lees meerWijzigingen in wet-en regelgeving in de zorg volgen elkaar in hoog tempo op. Het is een uitdaging om de wijzigingen op een juiste manier te implementeren. Cure4 heeft deskundige legal consultants in huis die jouw organisatie kunnen ondersteunen bij juridische vraagstukken rond de AVG, patiëntveiligheid, uitwisseling van medische gegevens en ICT-contracten en licenties.
Lees meerElke zorgorganisatie streeft naar een gestroomlijnd en geoptimaliseerd applicatielandschap. Applicatiebeheer heeft hierin een cruciale rol en de uitdaging om een succesvol applicatielandschap in de organisatie te realiseren. Het beheren van zorgapplicaties is net zo belangrijk als de implementatie of optimalisatie hiervan.
Downloaden767
06 July 2020
In de vorige blog werd de uitwerkingen van de maatregelen rondom de continuïteit van de zorg bespro…
841
02 July 2020
Het aantal doorverwezen patiënten is 1,2 miljoen lager dan vorig jaar (100 dagen na corona uitbraak…
850
15 June 2020
Het woonplaatsbeginsel in de jeugdwet heeft veel problemen veroorzaakt. Wat zijn de huidige ontwikke…