Whitepaper11 nov 2021

Whitepaper

Optimaliseer AFAS in de zorg

Voor AFAS geldt wat voor heel veel softwarepakketten geldt: een gemiddelde gebruiker maakt maar gebruik van 20 procent van de mogelijkheden die de software biedt. En dat is ook niet zo gek, want de mogelijkheden in AFAS zijn ontzettend groot.

Door de financiële administratie, salarisadministratie, HR, CRM, in- en verkoop en facturatie in één pakket onder te brengen, kun je behoorlijk tijdswinst boeken. Zeker als je alle mogelijkheden van AFAS goed benut. In de praktijk zien we dat dat niet altijd gebeurt. Terwijl er veel kansen zijn om het werk makkelijker én leuker te maken!

In een aantal stappen leggen we uit hoe je AFAS software zo goed mogelijk inricht en waar optimalisatiekansen liggen. Verder lees je in deze whitepaper:

  • Hoe je meer grip krijgt op financiën, HR en inkoop;
  • Waar de mogelijkheden voor procesverbetering liggen;
  • Wat de meerwaarde is van workflows.

Download het whitepaper

Bekijk ook eens deze kennisbank artikelen

Blog12 mrt 2024

Wachttijdverzachters in de jeugdzorg

Wachtlijsten in de jeugdzorg zijn van alle tijden, maar de laatste jaren zijn flink toegenomen. Welke rol spelen wachttijdverzachters hierin?
Lees meer +
Blog04 mrt 2024

Laag percentage – bijzonder tarief 2024

Wat is het bijzonder tarief in 2024? En hoe wordt dit bepaald? En wat doe je als je in een te lage tariefgroep wordt beloond?
Lees meer +
Klantverhaal22 feb 2024

Procesverslimmer Kickstart voor WelThuis

Structurele personeelstekorten, hoge werkdruk en toenemende administratieve lasten. Dit zijn voor veel zorgorganisaties geen nieuwe begrippen. Om de optimalisatiekansen in kaart te brengen, is voor WelThuis de Procesverslimmer Kickstart uitgevoerd.
Lees meer +

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Zo ben jij elke maand op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de zorg! Schrijf je in