Klantverhaal17 jan 2022

Implementatie AFAS

Het Verdihuis gaat officieel live met AFAS

Het Verdihuis is onlangs succesvol live gegaan met AFAS. Een hele mooie mijlpaal om te vieren.

Astrid Vissers, Coördinator Administratie bij het Verdihuis, vertelt hierover: “Eindelijk is het dan zo ver. We zijn dit jaar officieel van start gegaan met Profit/InSite van AFAS. Toch een spannend moment, ook al hebben we ons goed voorbereid. We zijn als projectgroep in ieder geval trots op het resultaat. In maart 2021 zijn we vol goede moed met dit project gestart. Samen met Applicatiebeheer, P&O en Salarisadministratie van het Verdihuis en de HRM en Payroll consultants van Tenzinger hebben we al onze processen zo optimaal mogelijk ingericht. De coronamaatregelen en het beeldbellen maakte het soms lastig. Zeker in het begin van zo’n intensief traject, waarbij je elkaar nog moet leren kennen. Maar in no time wisten we wat we aan elkaar hadden.”

Prettige samenwerking
Astrid vervolgt haar verhaal met: “De consultants van Tenzinger hebben ons goed ondersteund en kwamen met praktische ideeën waar we zelf nog niet op gekomen waren. We hebben de samenwerking als erg prettig ervaren.””

“Onze interne projectgroep is zeker nog niet klaar. Het technische deel, van dit onderdeel van de implementatie, is afgerond. Maar buiten de applicatie om vraagt dit ook om een iets andere samenwerking tussen collega’s en afdelingen. Dit komt deels door accentverschuivingen binnen een bepaalde rol en doordat een aantal taken nu simpelweg geautomatiseerd verloopt. De interne projectgroep blijft dit zeker nog het komende jaar goed monitoren, ondersteunen en vastleggen.”

“Verder hebben we in 2022 extra ondersteuning vanuit Tenzinger om ons de applicatie nog meer eigen te maken en gaan we ook samen met hen het verzuimportaal en OutSite verder inrichten. We hebben er alle vertrouwen in dat we ook hier weer samen iets moois van gaan maken.”

Bekijk ook eens deze klantcases

Klantverhaal18 feb 2025

Hoe uitbesteding van administratie Talma Urk hielp de omzet te verdubbelen

Toen Talma Urk zelfstandig werd, betekende dit ook dat de administratie zelf geregeld moest worden. Om te garanderen dat dit soepel verliep, zochten ze contact met Cure4 voor ontzorging bij de financiële- en salarisadministratie.
Lees meer +
Klantverhaal03 feb 2025

Klantverhaal Zorggroep ’t Achterhuus

Elly Offinga (Office Manager bij Zorggroep ’t Achterhuus) vertelt ons meer over de vorm van zorg die zij aanbieden en de samenwerking met MijnZorgdeclaratie.
Lees meer +
Klantverhaal03 feb 2025

Klantverhaal Stichting Jeugddorp De Glind

Stichting Jeugddorp De Glind is een netwerkorganisatie waar ruim 20 gezinshuizen bij zijn aangesloten. We spreken met Renate Reiber, backofficemedewerker over Mijnzorgdeclaratie.
Lees meer +

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Zo ben jij elke maand op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de zorg! Schrijf je in