Klantverhaal08 mrt 2020

AFAS

AFAS implementatie van salaris-, HR- en financiële administratie bij Worldeye

Startende instellingen hebben het nu zwaar. Het contracteren met zorgverzekeraars is lastig dan wel onmogelijk en de markt zit al redelijk vol met zorgaanbieders als ziekenhuizen, zelfstandige behandelcentra en klinieken. Vooral in Amsterdam waar Worldeye gevestigd is, is het dringen geblazen.

Ondanks de overvolle zorgmarkt wil Worldeye vooral het onderscheid maken op het gebied van kwaliteit. Cure4 kan niet specifiek bijdragen aan de zorgkwaliteit van Worldeye, maar ons doel is om de backoffice van Worldeye zo efficiënt mogelijk in te richten en het minimaliseren van de overhead.

Worldeye wil graag een nieuwe en succesvolle zorginstelling in Nederland opstarten. Daarbij hoort een efficiënte backoffice en administratie. Om dit te bewerkstelligen heeft Worldeye gekozen voor AFAS Software. Hun wens is om in AFAS de boekhouding en salarisadministratie zo efficiënt mogelijk en conform de Nederlandse wet- en regelgeving ingericht te krijgen.

Wat we hebben gedaan

Om dit te bereiken zijn wij bij Worldeye een implementatietraject gestart waarbij de financiële-, salaris- en HR administratie zo optimaal mogelijk wordt ingericht. Worldeye heeft hierbij voor een zorgapplicatie gekozen, waarin de facturatie plaatsvindt. Deze hebben wij gekoppeld aan AFAS met de omzetverantwoording. Onze inrichting van deze koppeling zorgt voor een mooie aansluiting tussen het primaire proces en de backoffice bij Worldeye.

Wat we hebben bereikt 

Het resultaat is een succesvolle implementatie van het totaalpakket van AFAS: financiële, salaris en HR administratie met in de toekomst ook CRM. Hiermee hebben we de basis gelegd dat Worldeye aan de voorkant de juiste zorg kan leveren.

“Cure4 heeft niet alleen ongelofelijke expertise van AFAS en de zorg, maar ook met hun flexibiliteit en strakke inventarisatie hebben ze vlot de basis gelegd voor onze backoffice/administratie, zodat wij ons écht kunnen richten op de kwaliteit van goede (oog) zorg.”

Bekijk ook eens deze klantcases

Klantverhaal18 feb 2025

Hoe uitbesteding van administratie Talma Urk hielp de omzet te verdubbelen

Toen Talma Urk zelfstandig werd, betekende dit ook dat de administratie zelf geregeld moest worden. Om te garanderen dat dit soepel verliep, zochten ze contact met Cure4 voor ontzorging bij de financiële- en salarisadministratie.
Lees meer +
Klantverhaal03 feb 2025

Klantverhaal Zorggroep ’t Achterhuus

Elly Offinga (Office Manager bij Zorggroep ’t Achterhuus) vertelt ons meer over de vorm van zorg die zij aanbieden en de samenwerking met MijnZorgdeclaratie.
Lees meer +
Klantverhaal03 feb 2025

Klantverhaal Stichting Jeugddorp De Glind

Stichting Jeugddorp De Glind is een netwerkorganisatie waar ruim 20 gezinshuizen bij zijn aangesloten. We spreken met Renate Reiber, backofficemedewerker over Mijnzorgdeclaratie.
Lees meer +

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Zo ben jij elke maand op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de zorg! Schrijf je in