Kennisbank
Er is gefilterd op:
80 uur extra tijd voor zorg dankzij automatisering van het roosterproces
Automatisering in de zorg wordt doorgaans ingezet om het werk van ondersteunend personeel te verlichten. Dankzij de nieuwe ontwikkelingen die we samen met implementatiepartner Tacstone Technology hebben gerealiseerd, wordt er direct tijd teruggegeven aan de zorgverleners van VierstroomSamenwerken in regionale zorgnetwerken
Patiënten met complexe en langdurige zorgvragen worden niet meer enkel geholpen vanuit één professionele zorgorganisatie. Organisaties kunnen de zorg daarom niet meer alleen organiseren.Automatisch banktransacties verwerken voor een efficiëntere administratie
Zorginstellingen hebben te maken met complexe financiële stromen en administratieve processen, van betalingen door verzekeraars tot facturen van leveranciers.Samen een begroting opstellen voor jouw zorginstelling
Hoe helpt het opstellen van een begroting de jouw zorginstelling met het behalen van de van doelstellingen?Optimaliseer bedrijfsprocessen in de zorg met scan- en herkensoftware
In de steeds veranderende en veeleisende wereld van bedrijfsvoering is het optimaliseren van administratieve processen van cruciaal belang voor betaalbare en toegankelijke zorg. Scan- en herkensoftware kan hierbij helpen.Tacstone en Cure4 geven tijd terug aan de zorg met virtuele collega’s
Tacstone en Cure4 introduceren virtuele collega’s om tijd terug te geven aan de zorg.Volledige focus op zorgverlening bij Zorg van Zeeuwse Kwaliteit dankzij uitbesteden administratie.
Bij Zorg van Zeeuwse Kwaliteit (ZvZK) draait alles om samenwerken om de zorg te optimaliseren en kosten te minimaliseren. Om de focus op zorg te behouden, ondersteunt Cure4 met de administratieDe wachtlijstproblematiek in de jeugdzorg: welke knelpunten ervaren stakeholders?
De wachtlijsten groeien, jaar in, jaar uit. Daarom is het nu echt tijd voor actie! Wachtlijsten in de jeugdzorg zijn een toenemend probleem voor jongeren, ouders en zorgaanbieders.Direct inzicht in de uitnutting van zorgtoewijzingen
Welke zorgverlener heeft ervoor gekozen om een kwart van haar tijd te besteden aan het bijhouden, uitzoeken en navragen of en in hoeverre een zorgtoewijziging al is uitgenut? Niet één. En toch is het bij veel zorginstellingen de dagelijkse realiteit.