Optimaliseren en beheren van AFAS-omgevingen in de zorg

AFAS voor zorgorganisaties

De implementatie van AFAS in je zorgorganisatie kan een behoorlijke impact hebben op de bedrijfsprocessen en je medewerkers. Van inkoop en relatiebeheer tot aan HRM en zelfs de zorgadministratie; het is onvermijdelijk dat jouw organisatie te maken krijgt met veranderende processen en procedures.
Dat geldt ook voor bedrijfsprocessen die wellicht nog niet voldoende toekomstgericht zijn georganiseerd en daardoor kwetsbaar zijn voor uitdagingen zoals veranderende wet- en regelgeving, verhoogde administratieve lasten en krapte op de arbeidsmarkt. Hierdoor groeit de behoefte naar nieuwe en slimme zorgspecifieke functionaliteiten in de software van AFAS.
Als gecertificeerd AFAS-partner voor de zorg én optimalisatiespecialist van bedrijfsprocessen, bieden we deskundige adviezen en begeleiding bij de optimalisatie en het applicatiebeheer van AFAS in jouw zorgorganisatie.

Wat kunnen we voor je betekenen?

Optimalisatie

Onze jarenlange ervaring op het gebied van procesoptimalisatie in de zorg en implementatietrajecten van AFAS, maakt ons de ideale partner om meer efficiency, gebruiksgemak en rendement voor jouw organisatie te behalen.

Lees meer

Applicatiebeheer

Na een succesvolle implementatie of optimalisatie is goed applicatiebeheer belangrijk om de kwaliteit van de inrichting te borgen en alle functionaliteiten optimaal te laten werken. Wij kunnen alle facetten van applicatiebeheer voor jou uit handen nemen.

Lees meer

Onze klanten

Whitepaper | Optimaliseer AFAS in de zorg

Voor AFAS geldt wat voor heel veel softwarepakketten geldt: een gemiddelde gebruiker maakt maar gebruik van 20 procent van de mogelijkheden die de software biedt. En dat is ook niet zo gek, want de mogelijkheden in AFAS zijn ontzettend groot.

Door de financiële administratie, salarisadministratie, HR, CRM, in- en verkoop en facturatie in één pakket onder te brengen, kun je behoorlijk tijdswinst boeken. Zeker als je alle mogelijkheden van AFAS goed benut. In de praktijk zien we dat dat niet altijd gebeurt. Terwijl er veel kansen zijn om het werk makkelijker én leuker te maken!
In een aantal stappen leggen we uit hoe je AFAS software zo goed mogelijk inricht en waar optimalisatiekansen liggen. Verder lees je in deze whitepaper:

  • Hoe je meer grip krijgt op financiën, HR en inkoop;
  • Waar de mogelijkheden voor procesverbetering liggen;
  • Wat de meerwaarde is van workflows.
Download whitepaper

©2023 Cure4 |

Cure4 is onderdeel van Tenzinger B.V. | Disclaimer
Contact