Met AFAS kunnen alle belangrijke bedrijfsprocessen en resultaten in één compleet softwarepakket ontsloten worden. Het volledig benutten van de mogelijkheden die AFAS biedt, blijft wel een grote uitdaging. Hiervoor is een toekomstbestendige inrichting van bedrijfsprocessen nodig. Zodat je als organisatie flexibel kunt sturen op wijzigingen in wet- en regelgeving, de mate van betrokkenheid op de werkvloer en verplichtingen rond verantwoording van resultaten en prestaties.
Wij zien het implementeren van AFAS als dé uitgelezen kans om de interne bedrijfsprocessen toekomstgericht te organiseren. Als erkend AFAS-partner én optimalisatiespecialist van bedrijfsprocessen in de zorg, bieden wij je deskundige advies en begeleiding bij de implementatie en optimalisatie van bedrijfsprocessen met behulp van AFAS in jouw zorgorganisatie.
Voor een optimale integratie tussen je ECD/EPD, planningspakket en AFAS zetten wij slimme koppelingen en apps in. Onze ruime ervaring en expertise op het gebied van procesoptimalisatie in de zorg en implementatietrajecten van AFAS, maakt ons de ideale partner om meer efficiency, gebruiksgemak en rendement voor jouw organisatie te behalen. Met deze unieke combinatie van kennis en ervaring ontwikkelen wij slimme koppelingen, maatwerk applicaties en specifieke templates voor diverse zorginstellingen binnen de cure en care.
Met het CMS van AFAS is het mogelijk om een InSite en een OutSite omgeving te bouwen. Door de eindeloze integratiemogelijkheden met AFAS ERP kunnen bedrijfsprocessen op een slimme en overzichtelijke manier met elkaar verbonden worden. Medewerkers kunnen hierdoor hun eigen dossiers inzien en beheren terwijl sollicitanten die binnenkomen via de OutSite vacaturewebsite automatisch naar de juiste manager worden doorgestuurd. Klanten en leveranciers kunnen in hun eigen omgeving tickets of taken aanmaken, afhandelen of zelfs digitaal ondertekenen.
Door InSite en OutSite op de juiste manier in te richten krijgen medewerkers, klanten en leveranciers altijd en overal toegang tot hun persoonlijke dossiers, het CRM, statussen van projecten en kennisportals.
Voor AFAS geldt wat voor heel veel softwarepakketten geldt: een gemiddelde gebruiker maakt maar gebruik van 20 procent van de mogelijkheden die de software biedt. En dat is ook niet zo gek, want de mogelijkheden in AFAS zijn ontzettend groot.
Door de financiële administratie, salarisadministratie, HR, CRM, in- en verkoop en facturatie in één pakket onder te brengen, kun je behoorlijk tijdswinst boeken. Zeker als je alle mogelijkheden van AFAS goed benut. In de praktijk zien we dat dat niet altijd gebeurt. Terwijl er veel kansen zijn om het werk makkelijker én leuker te maken!
In een aantal stappen leggen we uit hoe je AFAS software zo goed mogelijk inricht en waar optimalisatiekansen liggen. Verder lees je in deze whitepaper:
11 augustus 2022
Een organisatie voor huishoudelijke hulp die ‘Poetsen met een praatje’ als naam heeft, heeft med…
25 juli 2022
Het is een enorme uitdaging om in de huidige krappe arbeidsmarkt nieuwe medewerkers te werven voor j…
04 juli 2022
In dit interview spreken we met Gio de Greef over de outsourcing van finance, HR-administratie en sa…
Wij ondersteunen je graag bij de implementatie en optimalisatie van AFAS. Wij bieden tevens deskundige begeleiding bij specifieke herinrichting van jouw processen en diverse beheermogelijkheden van jullie AFAS applicatie.
Neem contact op