Klantverhaal08 mrt 2020

AFAS

AFAS implementatie van salaris-, HR- en financiële administratie bij Worldeye

Startende instellingen hebben het nu zwaar. Het contracteren met zorgverzekeraars is lastig dan wel onmogelijk en de markt zit al redelijk vol met zorgaanbieders als ziekenhuizen, zelfstandige behandelcentra en klinieken. Vooral in Amsterdam waar Worldeye gevestigd is, is het dringen geblazen.

Ondanks de overvolle zorgmarkt wil Worldeye vooral het onderscheid maken op het gebied van kwaliteit. Cure4 kan niet specifiek bijdragen aan de zorgkwaliteit van Worldeye, maar ons doel is om de backoffice van Worldeye zo efficiënt mogelijk in te richten en het minimaliseren van de overhead.

Worldeye wil graag een nieuwe en succesvolle zorginstelling in Nederland opstarten. Daarbij hoort een efficiënte backoffice en administratie. Om dit te bewerkstelligen heeft Worldeye gekozen voor AFAS Software. Hun wens is om in AFAS de boekhouding en salarisadministratie zo efficiënt mogelijk en conform de Nederlandse wet- en regelgeving ingericht te krijgen.

Wat we hebben gedaan

Om dit te bereiken zijn wij bij Worldeye een implementatietraject gestart waarbij de financiële-, salaris- en HR administratie zo optimaal mogelijk wordt ingericht. Worldeye heeft hierbij voor een zorgapplicatie gekozen, waarin de facturatie plaatsvindt. Deze hebben wij gekoppeld aan AFAS met de omzetverantwoording. Onze inrichting van deze koppeling zorgt voor een mooie aansluiting tussen het primaire proces en de backoffice bij Worldeye.

Wat we hebben bereikt 

Het resultaat is een succesvolle implementatie van het totaalpakket van AFAS: financiële, salaris en HR administratie met in de toekomst ook CRM. Hiermee hebben we de basis gelegd dat Worldeye aan de voorkant de juiste zorg kan leveren.

“Cure4 heeft niet alleen ongelofelijke expertise van AFAS en de zorg, maar ook met hun flexibiliteit en strakke inventarisatie hebben ze vlot de basis gelegd voor onze backoffice/administratie, zodat wij ons écht kunnen richten op de kwaliteit van goede (oog) zorg.”

Bekijk ook eens deze klantcases

Klantverhaal18 feb 2025

Hoe uitbesteding van administratie Talma Urk hielp de omzet te verdubbelen

Toen Talma Urk zelfstandig werd, betekende dit ook dat de administratie zelf geregeld moest worden. Om te garanderen dat dit soepel verliep, zochten ze contact met Cure4 voor ontzorging bij de financiële- en salarisadministratie.
Lees meer +
Klantverhaal21 jan 2025

Tijdelijke ondersteuning bij Santé Partners voor continuïteit en optimalisatie

Lang openstaande vacatures, langdurige ziekte of extra personeel. Cure4 ondersteunt Santé Partners al jaren bij verschillende uitdagingen met tijdelijke ondersteuning.
Lees meer +
Klantverhaal29 okt 2024

80 uur extra tijd voor zorg dankzij automatisering van het roosterproces

Automatisering in de zorg wordt doorgaans ingezet om het werk van ondersteunend personeel te verlichten. Dankzij de nieuwe ontwikkelingen die we samen met implementatiepartner Tacstone Technology hebben gerealiseerd, wordt er direct tijd teruggegeven aan de zorgverleners van Vierstroom
Lees meer +

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Zo ben jij elke maand op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in de zorg! Schrijf je in